Časté otázky

Ako pridať dopyt o pôžičku?

Dopyt o pôžičku pridáte jednoducho. V menu zvoľte sekciu „pridať dopyt“ a následne vypíšte a odošlite krátky formulár. V prípade, že sa Vám dopyt nepodarilo odoslať máte možnosť ho podať aj cez telefón a to zavolaním na našu infolinku, alebo odoslaním SMS.

 

Môže sa k osobným údajom klienta dostať každý?

Nie! Každý jeden veriteľ sa musí zaregistrovať. Registrácia bude dokončená až po overení veriteľa v registri Národnej Banky Slovenska (v zozname veriteľov).

 

Ako dlho bude môj dopyt o pôžičku uverejnený?

Každý dopyt je po 15 dňoch automaticky vymazaný.

 

Prečo sa po pridaní dopytu nezobrazujú niektoré moje údaje?

Údaje sa nezobrazujú kvôli ochrane Vašich údajov. Kompletné Vaše údaje budú zaslane veriteľom, alebo súkromným investorom, ktorí budú mať záujem poskytnúť Vám pôžičku. Na tento krok udelil každý dopytujúci svoj súhlas.

 

Ako získať doplňujúce informácie o klientovi?

Postup je veľmi jednoduchý. Stačí si vybrať klienta, ktorému by ste chceli požičať (môžete si vybrať aj viac klientov), zapamätať  si jeho kód dopytu a následne prejsť do sekcie „získať kontakt“, tam si jednoducho cez formulár (Získať dodatočné informácie o klientovi) vyplníte svoj e-mail, vyberiete počet dopytov, ktoré si chcete zakúpiť  a následne vložíte kódy dopytov do určeného okienka. Prostredníctvom platby cez PayPal uhradíte celkovú sumu. Následne Vám na Vašu emailovú adresu doručíme kompletné  informácie o klientoch.